Golden Auto îți asigură servicii personalizate și soluții

complete la achiziționarea oricărui automobil

Golden Auto îți asigură servicii personalizate și soluții complete

la achiziționarea oricărui automobil

ico garantie

Garanție

Fiecare automobil comercializat de Golden Auto, reprezintă o achiziție sigură cu un istoric transparent, cumpărătorul beneficiind de o perioadă de garanție care începe la livrarea automobilului.

Fiecare tip de garanție este supus unor termene și condiții conforme cu certificatul de garanție, care se emite individual, pentru fiecare
autovehicul în parte.

ico revizie

Revizie gratuită

Filtre: filtrul de aer, filtrul de ulei, filtrul de combustibil, filtrul de polen.
Ulei: conform specificațiilor din cartea tehnică a mașinii ori asemănător de calitate superioară.

ico kilometraj

Kilometraj garantat juridic prin factură și certificat de garanție

Se evidențiază numărul de kilometri pe factură, contractul de vânzare al autoturismului și pe certificatul de garanție.
Fiecare autovehicul comercializat reprezintă o achiziție sigură.

ico raport carvertical

Raport CarVertical

Atunci când îți cumperi o mașină, te încurajăm să nu te grăbești și să apeleze la surse sigure, care au istoric pe piața auto (Google, Facebook, etc.) și care îți oferă toate informațiile atât telefonic cât și față în față.
Toate autovehiculele aflate în parcul Golden Auto sunt verificate tehnic, iar istoricul este verificat prin intermediul CarVertical și a altor baze de date disponibile.
Astfel o să eviți situația de a cumpăra o mașină implicată în accidente, cosmetizată și cu un kilometraj dat înapoi.
Raportul se oferă în mod GRATUIT oricărei persoane interesate.

ico revizie

Verificare tehnică generală

Înainte de a le pune spre vânzare, toate autoturismele comercializate trec printr-o VERIFICARE TEHNICĂ GENERALĂ: diagnoză computerizată, sistem frânare, sistem direcție, sisteme siguranță, instalație electrică, instalație climatizare, inspecție rampă.

ico livrare

Livrare gratuită la domiciliu

Pentru că punem clienții pe primul plan, facem tot posibilul ca experiența de cumpărare să fie cât mai pozitivă!
Oferim livrare GRATUITĂ pe o raza de 150 km, dar și contra cost pe tot teritoriul României pentru orice autovehicul cumpărat.

ico asistenta

Asistență în vederea înmatriculării și omologare R.A.R

Consultanții noștri îți vor oferi toate informațiile și documentele necesare pentru înmatriculare și omologare R.A.R. !
Știm cât de prețios este timpul și de aceea îți putem lua noi această greutate de pe umeri și te vom ajuta să obții documentele necesare într-un timp cât mai scurt.

ico buyback

Buy-Back sau Trade-In

Vino cu mașina ta și alegeți alta din oferta noastră

ico finantare

Finanțare

Consilierii noștri asigură toate documentele necesare și îndeplinesc toate demersurile astfel încât toți clienții noștri să poată beneficia de o experiență pozitivă și lipsită de griji.

BT leasing auto
idea leasing auto
porsche leasing
BCR leasing
TBI bank leasing

Ce este leasingul ?

Leasingul este o modalitate de creditare în care firmă de leasing achiziționează automobilul dorit, urmând ca dumnevoastră să plătiți lunar o rată pe care o stabiliți împreună cu firma de leasing la începutul contractului. După încheierea acestuia, automobilul intră în posesia dumneavoastră.

Ce este creditul auto ?

Este un credit bancar ce presupune achiziția unui autoturism second-hand de la dealerii agreați de bancă. Principala caracteristică a unui credit auto este faptul că proprietarul mașinii este clientul încă de la începutul perioadei de creditare.

Documente necesare leasing

  • Cerere leasing PJ
  • Act constitutiv actualizat
  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului (CUI)
  • Ultimele 2 bilanțuri contabile anuale
  • Ultimul bilanţ trimestrial sau ultimul bilanț anual
  • Contul de profit și pierdere pentru ultimii 2 ani
  • Ultima balanță contabilă lunară încheiată
  • Ultima balanță de verificare analitică încheiată
  • Extras de cont vizat de bancă sau copii OP care să ateste plata datoriilor din ultima balanță lunară sau trimestrială
  • Carte de Identitate Administrator / Asociați
  • Specimen de semnătură conform cu originalul, vizat de bancă
  • Cerere leasing PFA
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venit înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii 2 ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Declarația de venit anticipată pentru PFA nou înființată
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Autorizație pentru desfășurarea de către persoane fizice a unor activități în mod independent
  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului (CUI)
  • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului (cu vechime de cel mult 30 zile)
  • Cerere leasing PFA
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venituri înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii doi ani de activitate
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Autorizație pentru desfășurarea de către persoane fizice a unor activități în mod independent
  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului (CUI)
  • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului (cu vechime de cel mult 30 zile)
  • Cerere de finanțare leasing și formulare PF
  • Carte de identitate
  • Fișa fiscală pe anul fiscal anterior, semnată și ștampilată de către angajator
  • Fișa fiscală pe anul anterior (copie)
  • Documente care atestă realizarea de venituri eligibile
  • Cerere leasing
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venit înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii 2 ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Autorizație pentru înființarea și funcționarea unei Asociații Familiale
  • Certificat de Înregistrare la Registrul Comerțului (CUI)
  • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului (vechime max. 30 zile)
  • Procură notarială pentru reprezentare în relațiile cu terții
  • Cerere leasing
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venituri înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii doi ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Ordin emis de Ministrul Justiției privind numirea în funcția de executor judecătoresc
  • Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BEJ
  • Cerere leasing
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venit înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii 2 ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Ordin emis de Ministrul Justiției privind numirea în funcția de notar public
  • Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BNP
  • Contract de asociere, în cazul în care sunt asociați mai mulți notari publici
  • Cerere leasing
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venit înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii 2 ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Decizie de numire avocat definitiv emisă de Barou și avizată de Uniunea Națională a Barourilor din România (U.N.B.R.)
  • Decizie de înființare a CIA/ CAA/ SCPA emisă de Baroul din circumscripția în care își are sediul profesional
  • Act constitutiv (contract de asociere), hotărâre a asociaților (CAA sau SCPA)
  • Cerere leasing
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venit înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii 2 ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Autorizație de liberă practică emisă de Direcția de Sănătate Publică (DSP)
  • Certificat de înregistrare în Registrul Unic al Cabinetelor Medicale, emis de DSP
  • Contract de asociere (CMA), act constitutiv/ contract de societate (SCM)

Condiții de eligibilitate și documente necesare credit auto

Condiții de eligibilitate:

Documente necesare:

Întrebări frecvente

Dosarul de leasing este aprobat în maxim 24-48 de ore de la primirea tuturor actelor.

Avansul diferă în funcție de istoricul firmei. Dacă firma a fost pe plus în ultimii 3 ani, avansul ar fi 15%, iar dacă firma a avut și ani pe minus, avansul ar varia între 15 și 40%.

După aprobarea dosarului de leasing și plata avansului, automobilul este importat în maxim 5 zile lucrătoare, cu autotrailer, transport asigurat CASCO.

Același termen de 5 zile lucrătoare este valabil și pentru clienții persoană fizică.

  • Mașina este supusă unei verificări tehice generale: Diagnoză computerizată, Sisteme de siguranță, Sistem frânare, Sistem direcție, Instalație climatizare, Instalație electrică, Inspecție rampă.
  • Detailing profesional complet: aspirare, curățare pete, șamponare și curățare suprafețe textile, extracție / limpezire, uscare, aplicare de protecție textilă și dressing de interior, tratament piele, igienizare instalație climatizare.
  • Ne ocupăm să-i facem revizia, filtre și ulei, cu ulei recomandat de producător și filtre premium.
  • Îi scoatem primul rând de numere roșii și implicit îi facem și asigurare pentru perioada de valabilitate a numerelor.

Simulator rată:

Rată lunară:
Dobândă:
Total plată:

*Informatiile prezentate sunt orientative

Vezi stocul actual:

Vezi ofertele
Top