Finantare

Oferte avantajoase de leasing auto - Finanțare rapidă și accesibilă

BT Leasing Porsche Leasing BRD GROUP SOCIETE GENERALE BCR LeasingUniCredit TBI Bank
Către formularul de finanțare: Alege Golden Leasing

Finanțare

Calculator leasing

Trimite rezultatul complet pe e-mail

  • Introduceți o adresă de email validă.

Ce este un credit auto?

Ce este un leasing financiar?

Credit auto vs. leasing financiar

Proprietatea bunului:

Rate lunare:

Asigurare:

Documentație și birocrație:

Felxibilitate:

În funcție de nevoile și circumstanțele individuale, fiecare opțiune poate fi mai potrivită pentru anumite situații. Este important să compari costurile totale, avantajele și dezavantajele fiecărei opțiuni înainte de a lua o decizie.

Documentele pot sa difere în funcție de instituția financiară cu care se lucrează însă, în principiu, includ următoarele:

  • Cerere leasing PJ
  • Act constitutiv actualizat
  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului (CUI)
  • Ultimele 2 bilanțuri contabile anuale
  • Ultimul bilanţ trimestrial sau ultimul bilanț anual
  • Contul de profit și pierdere pentru ultimii 2 ani
  • Ultima balanță contabilă lunară încheiată
  • Ultima balanță de verificare analitică încheiată
  • Extras de cont vizat de bancă sau copii OP care să ateste plata datoriilor din ultima balanță lunară sau trimestrială
  • Carte de Identitate Administrator / Asociați
  • Specimen de semnătură conform cu originalul, vizat de bancă

  • Cerere leasing PFA
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venit înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii 2 ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Declarația de venit anticipată pentru PFA nou înființată
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Autorizație pentru desfășurarea de către persoane fizice a unor activități în mod independent
  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului (CUI)
  • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului (cu vechime de cel mult 30 zile)

  • Cerere leasing PFA
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venituri înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii doi ani de activitate
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Autorizație pentru desfășurarea de către persoane fizice a unor activități în mod independent
  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului (CUI)
  • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului (cu vechime de cel mult 30 zile)

  • Cerere de finanțare leasing și formulare PF
  • Carte de identitate
  • Fișa fiscală pe anul fiscal anterior, semnată și ștampilată de către angajator
  • Fișa fiscală pe anul anterior (copie)
  • Documente care atestă realizarea de venituri eligibile

  • Cerere leasing
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venit înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii 2 ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Autorizație pentru înființarea și funcționarea unei Asociații Familiale
  • Certificat de Înregistrare la Registrul Comerțului (CUI)
  • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului (vechime max. 30 zile)
  • Procură notarială pentru reprezentare în relațiile cu terții

  • Cerere leasing
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venituri înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii doi ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Ordin emis de Ministrul Justiției privind numirea în funcția de executor judecătoresc
  • Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BEJ

  • Cerere leasing
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venit înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii 2 ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Ordin emis de Ministrul Justiției privind numirea în funcția de notar public
  • Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BNP
  • Contract de asociere, în cazul în care sunt asociați mai mulți notari publici

  • Cerere leasing
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venit înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii 2 ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Decizie de numire avocat definitiv emisă de Barou și avizată de Uniunea Națională a Barourilor din România (U.N.B.R.)
  • Decizie de înființare a CIA/ CAA/ SCPA emisă de Baroul din circumscripția în care își are sediul profesional
  • Act constitutiv (contract de asociere), hotărâre a asociaților (CAA sau SCPA)

  • Cerere leasing
  • Carte de Identitate solicitant
  • Carte de Identitate girant (dacă e cazul)
  • Registrul de Încasări și Plăți semnat și ștampilat, valabil pe ultimele 3 luni (minim 1 lună pentru entități nou înființate)
  • Declarația de venit înregistrată la Administrația Financiară pentru ultimii 2 ani de activitate
  • Declarația finală pentru venit global, aferentă anului anterior
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit
  • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
  • Autorizație de liberă practică emisă de Direcția de Sănătate Publică (DSP)
  • Certificat de înregistrare în Registrul Unic al Cabinetelor Medicale, emis de DSP
  • Contract de asociere (CMA), act constitutiv/ contract de societate (SCM)

Documente necesare credit auto:

Dacă vrei un leasing sau mai multe informații, completează formularul și te vom contacta.

Întrebări frecvente

Descoperă o parte din mașinile livrate recent

Cele mai căutate mărci și modele

Top